Hızlı SEO için Google Search Console nasıl kullanılır?
SEO‘nun illa karmaşık olması gerekmez. Google Search Console’u düzgün şekilde kullanmak, sitenizin site içi SEO‘suna doğrudan etki edeceğini unutmayın.
SEO‘nun illa karmaşık olması gerekmez. Google Search Console’u düzgün şekilde kullanmak, sitenizin site içi SEO‘suna doğrudan etki edeceğini unutmayın.
Bugün sizlerle SEO çalışmalarında önemli bir etken olan SEO dostu url yapıları hakkında olacak. Öncelikle Arama motoru optimizasyonu çalışmalarına başlamadan önce yapılacak düzenlemeler arasında ilk sıralarda olan bu çalışma sitenizin sıralamalarda yer almasına etki eden önemli faktörlerden birisi.
Sitenizi gerçek anlamda optimize etmek istiyorsanız ve teknik anlamda yeterince konuya hakim değilseniz, SEO (arama motoru optimizasyonu) ile ilgili bilmeniz gereken temel konuları inceleyeceğiz.
Günümüz internet dünyasında rekabet özellikle ülkemizde bir çok alanda kendini belli etmekte. Eskiye nazaran SEO çalışmaları daha da önem kazanmış durumda. En az seo çalışmaları kadar önemli olan bir konunda bilgilendirmeye çalışacağız bu yazımızda. Kendi deneyimlerimizden ve geçmişten bugüne kadar-ki gözlemlemlerim sonucu SEO çalışmalarında yapılan hatalarda her şeyden önce zaman kaybı ve dolayısı ile para […]
Google, 2015’te arama sonuçlarından çıkardığı emojileri, bir kaç ay önce aldığı kararla bir kez daha arama sonuçlarında gösterileceğini açıklamıştı. Google neden bu kararını tekrar gözden geçirdi? Arama sonuçlarında emojilerin yaygın olmasını sağlayarak pazarlamacıların önünü açtığı ve ayrıca emojilerin artan popülaritesi ve sosyal medyanın güçlenmesi ile birlikte bu kararı aldığı aşikar.
Moz raporuna göre anahtar kelime izleme araçları baz alınarak yapılan araştırmada Google’daki sonuçların Yüzde 50 sinin artık HTTPS olduğunu açıkladı. Bu oran geçen senenin Temmuz ayından yüzde 30 daha fazla. Bu eğilime göre de yıl sonuna kadar arama sonuçlarının yüzde 70’i HTTPS olabilir.
İyi içerik her zaman için önemlidir, fakat daha geniş kitleye ulaşmak istiyorsanız arama sonuçlarında üst sıralarda olmanız gerekmektedir. Yazıda arama motoruna uygun içeriği oluşturmanız için belli ipuçlarını açıklayacağım.
2017 İşletmeler için Yerel (Local) SEO kavramı daha önemli olacak. 3 sene içinde yakınlarımızda bulunan işletmeleri, mağazaları veya ürünleri bulmamız daha kolay hale geldi ve haliyle bu da kullanıcının arama davranışında da değişiklik oluşturdu.
Son 5 ila 6 aydır Google arama sonuçlarında Mobil endeksli (Mobile-First Index?) olarak çok büyük değişiklikler meydana gelmektedir. Özellikle çok fazla kişi bu yüzden trafik kaybetti ve bu yazımızda trafik kaybını önlemek için sitenizde kontrol edilmesi gereken ana etkenlerin yanı sıra, mobil güncellemenin sitenizde neye dikkat ettiğine ilişkin genel bilgiler yer alacaktır.
SEO açılımı “Search=Arama Engine=Motor Optimization=Optimizasyon” olan ve bu kelimelerin baş harflerinden oluşan bir kısaltmadır.10 yıllık tecrübelerimizi seozof adı altında birleştirerek birçok şirkete SEO, Dijital Reklamcılık, Sosyal medya danışmanlığı hizmeti yapmaktayız.